Saturday, July 2, 2016

                                                       ტრენინგის მეცხრე დღე





1.  გამეორება
2.პროექტის პორტფოლიოს პრეზენტაცია
3.მუშაობა ბლოგში
4.ტრენინგის შეჯამება

     გავიმეორეთ მასალა, გავაკეთეთ  ჩვენი პორტფოლიოების პრეზენტაცია,ვიმუშავეთ ბლოგში: ვისწავლეთ გვერდების დამატება/წაშლა,გვერდების გამოჩენა-ჩახურვა, გაჯეტების განლაგება, ფონების დადება.    



                                                           რეფლექსია


                  ვისწავლეთ სარეკლამო  ბუკლეტის დამატება;  ვიმუშავეთ  ბლოგში  და ვისწავლეთ  ახალი პოსტის  დამატება.   ვიმუშავეთ სასწავლო პროექტის გეგმაზე: სტანდარტის დადგენა,მიზნის განსაზღვრა,მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვები.   გავეცანით შეფასების  სხვადასხვა მეთოდებს,    ვიმუშავეთ დროში გაწერილი შეფასების გეგმაზე  და  პროექტის პორტფოლიოს პრეზენტაციაზე. ვისწავლეთ საავტორო უფლებები  და გამოყენებული  ლიტრატურული  შაბლონები; მუშაობა ბლოგში -მოსწავლის ბლოგის შექმნა(სურათების და გაჯეტების  დამატება/წაშლა).  შევისწავლეთ მოსწავლის პრეზენტაციის აწყობა  PowerPoint -ში;პროექტის გეგმის შემუშავება და შეფასების რუბრიკები.შევქმენით  ფასილიტაციის რესურსი  (მოსწავლეებისთვის). გადავხედეთ პორტფოლიოს და სახელწოდებები ადვილად გასაგებ ენაზე დავარქვით.ვისწავლეთ პროექტის ატვირთვა ბლოგზე და სიის გაჯეტი  და მისი საშუალებით პროექტის პორტფოლიოს გადატანა ბლოგზე. შევქმენით  ფასილიტაციის რესურსი  (მოსწავლეებისთვის). გადავხედეთ პორტფოლიოს და სახელწოდებები ადვილად გასაგებ ენაზე დავარქვით.ვისწავლეთ პროექტის ატვირთვა ბლოგზე და სიის გაჯეტი  და მისი საშუალებით პროექტის პორტფოლიოს გადატანა ბლოგზე.  გავაკეთეთ  ჩვენი პორტფოლიოების პრეზენტაცია,ვიმუშავეთ ბლოგში: ვისწავლეთ გვერდების დამატება/წაშლა,გვერდების გამოჩენა-ჩახურვა, გაჯეტების განლაგება, ფონების დადება. ძალიან საიტერესო იყო აღნიშნული კურსის გავლა,რადგან პროექტებით სწავლება ძალიან გაზრდის მოსწავლეთა მოტივაციას და სასწავლო პროცესი კიდევ უფრო საინტერესო გახდება.მადლობა ტრენერს თბილი გარემოს შექმნისთვის,მასალის საინტერესოდ მოწოდებისთვის,ძალიან მონდომებულად და სახალისოდ გავიარეთ მთელი სატრენონგო პროცესი.                                         

No comments:

Post a Comment